woensdag 22 oktober 2008

Stagiaire

Sinds week 41 (de week voor de vakantie) heeft groep 6 er een nieuwe juf bij; namelijk juf Lucienne.

Misschien heeft u mij al gezien, misschien ook niet. In ieder geval zal ik even een stukje over mezelf vertellen voor de ouders die geïnteresseerd zijn:

Ik doe de pabo in Ede, aan de Christelijke Hogeschool Ede. Ik ben een tweedejaars, en vind het erg leuk om les te geven.
Vorig jaar liep ik stage op een christelijke basisschool, maar omdat ik zelf niet christelijk ben was dit soms wat lastig.
Daarom heeft de CHE mij dit jaar op de Dorpsbeuk geplaatst, aangezien dit een openbare basisschool is.

In dit jaar dat ik stageloop zal ik 4 weken in groep 6 stagelopen. Ik zal bepaalde dingen van Nelleke overnemen, bijvoorbeeld lesgeven, voorlezen, de kring, begeleiden van kinderen bij hun werk enz.

Tot nu toe ga ik met plezier naar stage, mede omdat ik me goed thuisvoel op deze basisschool. Maar de kinderen uit groep 6 vind ik vooral erg leuk. Ze hebben me met open armen ontvangen, en dit maakt dat ik het er naar m'n zin heb.

Ik hoop op 4 leuke weken, waarin ik mezelf kan ontwikkelen als aankomend juf;)!

Geen opmerkingen: