vrijdag 19 juni 2009

Wie komt er theedrinken?

In groep zes drinken we tegenwoordig bijna elke vrijdag gezellig thee met z'n allen. Het leek ons leuk om de ouders eens te vragen om met ons mee te drinken! Daarom:

Op vrijdag 3 juli zijn alle ouders/verzorgers van harte welkom om op theevisite te komen. Ons theefeestje begint om 14.45u. Neemt u uw eigen theekopje mee?!

U kunt zich opgeven door te reageren op dit berichtje, of door het op school even door te geven.
(reacties verschijnen overigens niet meteen, kan even duren)

(weten we meteen wie deze weblog goed leest ;) )

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kom graag een keer thee drinken bij jullie.
Ik ben er vrijdag 3 juli met een theekopje.

Tot dan.
Margriet

Anoniem zei

Het lijkt mij heel gezellig om bij jullie in de klas thee te komen drinken, ik zal er dan ook zeker zijn.

Groetjes, Paula

Anoniem zei

het lijkt mij ook leuk om bij jullie thee te komen drinken, ik ben er wel hoor

groetjes Eelco

Anoniem zei

Ja! Leuk, mag ik ook mijn haakwerkje meenemen? :-)

grt
Pragati

Anoniem zei

Hoi groep 6, lijkt me erg gezellig. Ik ben ben de partij>

Groetjes
Marielle

Anoniem zei

Ik kom ook graag gezellig op de thee en mag Jordy dan ook mee?

Groetjes Berna

Juf Nelleke zei

Elsbeth, de moeder van Mees komt ook!

Vergeten jullie je theekopje niet?!

Anoniem zei

Els, de oma van Amber komt ook graag een kopje thee bij jullie drinken.